środa, 21 października 2015

Po debacie

Zapewne każdy oglądał wczorajszą debatę lub chociaż o niej słyszał. Nie wiem jakie macie poglądy i na kogo głos swój oddalibyście. Nie zamierzam nikogo nawracać czy przekonywać do swojego zdania. Pewnie i tak nie wielu zmieni swoje zdanie po tej debacie.

Mi osobiście nie bardzo się do wyborów chce iść, bo to wszystko to jedno bagno i nie bardzo jest na kogo głosować. Na PiS głosować nie będę, bo dla mnie to oszołomy. A po wczorajszej debacie do tego grona dołączyli Korwin-Mikke i Kukiz. Co do pierwszego nie przekonywał mnie już wcześniej, ale ta debata pokazała, że obaj nic ciekawego nie mają do wniesienia. PO jest dla mnie bolesnym zawodem, jako, że przez ostatnie lata to na nich głosowałem i do tej pory uważam, że są jedyną alternatywą (mającą zaplecze do rządzenia) dla PiS. Ale nie zagłosuję na nich na pewno.

Jeżeli więc ostatecznie pójdę w niedzielę to chyba zagłosuję na Razem, bo wczoraj właśnie Zandberg największe wrażenie na mnie wywarł.

Jeśli natomiast ktoś chce zapoznać się z wnioskami ekspertów (czy jak ich tam określić)  to poniżej kilka linków

polskatimes.pl

wyborcza.pl

interia.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie :)